Publicerad den 15 Jun 2022
Presidentskifte onsdag 15 juni 2022
Avgående presidenten presenterade i korta ordalag den nye presidenten Sven-Inge Svensson och överlämnade presidentkedja och presidentnål.
Sven-Inge tackar Bo för året som varit, överlämnar "pastpresidentnål" och en vacker blomma. Han levererar också några tankar om inriktningen för kommande verksamhetsår.

Samma kväll förärades vår medlem Per Wallenius utmärkelsen Paul Harris Fellow.
Motivering: "Per har under flera års tid med engagemang och skicklighet vårdat sig om våra administrativa teknikaliteter. Med tålamod har han utbildat medlemmar och styrelse- funktionärer. Han är ”pappa” till vår hemsida och har lagt ner ovärderligt med arbete och tid på övergången från Club Admin till Club Runner. Dessutom är han hundraprocentig på våra möten. Alltid i god tid för att bistå programhållare och vid behov backa upp klubbmästeri och gästvärdar."
 Mycket välförtjänt fick Per ta emot diplom och PHF medalj samt hyllades med folkets jubel.